Назва закладу | БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №3 БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Рік заснування | 1963 | |
Адреса | м. Бориспіль, вул. Гришинська, 1 | |
Контакти | тел.: 0459552161, пошта: bordnz3@ukr.net; сайт:http://boryspil-zdo3.kiev.sch.in.ua | |
Число місць | 155 | |
Кількість дітей | 79 | |
Мережа груп | Група раннього віку Молодша група Молодша група Середня група Старша група Старша група | 15 дітей 15 дітей 10 дітей 13 дітей 13 дітей 13 дітей |
Мова освітнього процесу | Українська | |
Кадрове забезпечення | Всього працівників З них педагогів Обслуговуючого персоналу | 32 14 18 |
Освітній рівень і якісний склад педагогічних працівників | Освіта | Вища- 9 Середня спеціальна - 5 |
Категорія | Вища- 4 Перша- 2 Друга- 1 «Спеціаліст»- 6 | |
Нагороди | Знак «Відмінник освіти» - 3 | |
Звання | «Старший вихователь» - 1 «Вихователь-методист» - 1 | |
Програма, за якою працюємо | «Українське дошкілля» | |
Основні завдання колективу на 2024-2025 н.р | Завдання педколективу на 2024 – 2025 навчальний рік 1. Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування соціально-громадянської та мовленнєвої компетентності у дошкільників, у тому числі дітей з ООП, відповідно до напряму БКДО "Дитина в соціумі". 2. Сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя. 3.Продовжити проєктну діяльність з художньо-мовленнєвої діяльності. Спрямувати освітній потенціал літературного твору для формувати світобачення дошкільника, засобу залучення дітей до мистецтва слова. 4.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти (освітній процес і компетентність дітей)» | |
Напрямок роботи | Робота з художньо-мовленнєвої діяльності «Літературна студія» Мета: Продовжувати знайомитися з інноваціями з питання художньо-мовленнєвої діяльності та впроваджувати їх у практику роботи, удосконалювати професійні уміння педагогів щодо використання ефективних методів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку. |